Kdo přispěje?:Dokud dýchám, doufám.
Kdo přispěje?
3. února 2019 v 15:05
Labioplastika
Baby co hovorite na tu labioplastiku alebo zuzenie posvy laserom.Boli ste niektora na tom.Stoji to od 230 po 400 eur.
2. února 2019 v 23:37
Sona
Ja rikam pravdu. Je to muj zivot. Kamaradi ani rodina ani spoluzaci mi najem a jidlo nezaplati. Jen to chce se smirit s verejnym statusem slapky. Neroztrubuju to samozrejme, ale kdyz nekdo rype a blbe se vyptava a domysli, kdo vi co, tak reknu pravdu. :) nejhur to nesla rodina asi, ale naucili se s tim zit. A ostatni mi jsou u zadku.
2. února 2019 v 18:45
Hanka
Myslím že je skvělé že studuješ a máš možnost takové brigády. Určitě je fajn mít vzdělání a praxi.. Ale některé holky takové štěstí neměli, ale dá se s tím naučit žít.
2. února 2019 v 18:26
Bara
Ja jeste studuji plus mam brigadu ,kde jsem 2x tydne ,takze ostatnim rikam ze jsem
Furt tam. Zase se nechci spolehat jen na tuto praci,a pracuji I v normalni, oto vice si pak vazim penez plus potrebuji praxi ke vzdelani . Takze pokud vam je pres 20, Tak bych si nasla I normalni praci treba jen brigadne nekde v kancelari,aspon se neco naucite navic a bude se vam to treba nekdy hodit :)
2. února 2019 v 18:12
Co říkáte
Přesně! Mám stejný problém. Teď naposled když se mě zeptali někde tak jsem i zakoktala a řekla jsem první věc co mě napadla.. Ale kdyby se me ptali na název společnosti, v jake to je ulici tak vůbec nevím co říct
naštěstí se mě nikdo přímo neptá.. a co tedy říkáš svému okolí? Předpokládám že pravdu žádná neříkáme
2. února 2019 v 16:46
Co říkáte 2
Já spíš nevím, co mám říkat lékařům, ti se mě často ptají na práci a nevím, co odpovědět
2. února 2019 v 16:38
Petra
Ahoj holky v pátek 8.2 odlétám na byt ke kámoše do Skotska kde se platí týdenní nájem. Nechtěla by nějaká jet se mnou mnou? Kdyztak napište na
izabela161@centrum.cz
2. února 2019 v 16:31
Co říkáte
Holky co říkáte svému okolí? Rodině, přátelům. Říkáte pravdu? Už nevím co si vymyslet. Unavuje mě to.
2. února 2019 v 15:46