9. května 2024 v 09:24
Výmluvy klientů..
.. a jejich různé obměny, jak se vyhnout platbě, př. vyjednat slevu, což je výhodné pro klienta, nikoliv pro slečnu, která každým (!) stykem riskuje i život ohrožující nemoci, parazity, infekce i těhotenství, které tak posléze mohou ohrožovat její příjem.
* když mi dnes dáš slevu, zítra ti dám dvakrát tolik
* se mnou se ti to bude líbit, umím dobře lízat - zasloužím si slevu
* jsem mladý a dobře vypadám - zasloužím si slevu
* udělej pro mě výjimku, jenom dnes a jen pro mě
* zaplatím převodem, PayPal, Revolut.. (cokoliv, jenom ne hotovost)
* zítra dostanu výplatu, důchod, odměny - zaplatím více "příště"
* padělané, falešné bankovky (v případě odhalení podvodu se většinou skoro rozpláčou, že byli sami oběťmi podvodu v supermarketu
)
* zaplatí značkovými hodinkami, brýlemi, telefonem (cokoliv, jenom ne hotovost)
* slíbí ti jinou protipomoc (levnější apartmány pro práci aj.) výměnou za dostupnější sexuální služby)
* žebrání a hra na city (prosím, prosím
)
* srovnávání s konkurencí - ostatní kolegyně nabízí více za nižší cenu, ty bys měla taky
* číhání, kam peníze schováváš, aby je později klient mohl ukrást
* stížnosti na nedodržování času nebo služeb a tedy žádost o vrácení peněz zpátky
* výhrůžky